©Shutterstock

Wie wil je nu eigenlijk graag als bezoeker op je stand hebben? Iedereen? Zo veel mogelijk? Alleen klanten? Alleen prospects? Er lijkt veel keuze. Herken je dit? In eerste instantie een eenvoudige vraag, maar er is maar 1 antwoord mogelijk. En dat antwoord staat in de doelstelling van jouw vakbeursdeelname. Zicht op je bezoekers hebben tijdens de vakbeurs is essentieel. En dan niet alleen visueel. Bedenk vooraf goed wie je wilt bereiken én waarom. Maak keuzes en stem je strategie daarop af. Weet wanneer je doelgroep ‘in huis’ is en help ze om juist naar jouw stand te komen. Daar zijn verschillende technieken voor. Ik ken ze allemaal. Straks op de vakbeurzen ‘nieuwe stijl’ voorzie ik dat iedere bezoeker zich vooraf dient aan te melden. Dat biedt kansen! Maar dan moet je ze wel pakken en echt iets te bieden hebben. De tijd van toevallige passanten ligt achter ons. Ik kan helpen.

Mijn drie pijlers voor vakbeursdeelname zijn: helder doel, maximaal rendement en een perfecte follow-up.

Mijn bijdrage? Veel toegevoegde waarde in het traject naar de vakbeurs toe, hands-on en energie ter plaatse. Hoe? Ik leg het graag uit. 0621813603


Erik

Ik ben gepokt en gemazeld binnen het vakgebied communicatie. Werkzaam als interim communicatie adviseur én specialist op het gebied van vakbeurzen. Ik help op projectbasis, bedrijven succesvol te zijn bij deelname aan vakbeurzen door een stappenplan te volgen vanaf een helder doel tot aan een perfecte follow-up. Altijd op interim- of projectbasis. Dat is leuk en effectief! Relaties vertellen over mij: harde werker en kritisch, een AANPAKKER. Rotterdamse mentaliteit en Italiaanse passie. Perfectionist. Leider en spin in het web bij projecten. Een aardig mens.