@Shutterstock

Over motivatie zijn er prachtige definities. Bij vakbeurzen is mijn definitie dat het event door iedereen binnen de organisatie begrepen dient te worden. Delen, delen en nog eens delen. Vakbeurzen zijn duur en alle medewerkers van jouw organisatie kun je meenemen op weg naar een stuk ‘trots’. Moeilijk? Soms. De valkuil is dat organisaties soms maar even intern aandacht geven en dan weer opgeslokt worden door de waan van de dag. Herkenbaar? Tijd om het anders aan te gaan pakken lijkt mij. Vakbeurzen zijn kostbaar en probeer door de motivatie meer en betere uitstraling te krijgen, intern en extern. Bezoekers van een vakbeurs zijn graag te gast bij bedrijven die trots zijn. Wow!

Mijn drie pijlers voor vakbeursdeelname zijn: helder doel, maximaal rendement en een perfecte follow-up.

Mijn bijdrage? Veel toegevoegde waarde in het traject naar de vakbeurs toe, hands-on en energie ter plaatse. Hoe? Ik leg het graag uit. 0621813603


Erik

Ik ben gepokt en gemazeld binnen het vakgebied communicatie. Werkzaam als interim communicatie adviseur én specialist op het gebied van vakbeurzen. Ik help op projectbasis, bedrijven succesvol te zijn bij deelname aan vakbeurzen door een stappenplan te volgen vanaf een helder doel tot aan een perfecte follow-up. Altijd op interim- of projectbasis. Dat is leuk en effectief! Relaties vertellen over mij: harde werker en kritisch, een AANPAKKER. Rotterdamse mentaliteit en Italiaanse passie. Perfectionist. Leider en spin in het web bij projecten. Een aardig mens.