Uitnodigingen versturen in een tijd dat het (nog) niet zeker is wanneer de vakbeurs gaat plaatsvinden. Pffff, ik hoor je denken: dat wordt lastig. Inderdaad maar een uitnodigingsbeleid is essentieel om je doelgroep perfect in kaart te brengen. En die voorbereidingen kun je alvast gaan doen. De daadwerkelijke uitnodiging komt later wel. Bepaal eerst aan welke vakbeurs je wilt gaan deelnemen en ga dan verder met die doelgroep. Bij vakbeursdeelname is alles tailormade dus ook die doelgroep bepaling. Waarde creëren en trots uitstralen zorgt dat bezoekers graag op jouw stand zullen komen. Wat is je doel? Wie wil je zien en spreken? Wat wordt je boodschap? Geef invulling aan Hospitality en overtuig bezoekers. Soms lijkt het lastig om daar wat externe expertise bij te gebruiken. Ik kan je helpen door mijn jarenlange ervaring op veel internationale vakbeurzen.
Mijn drie pijlers voor vakbeursdeelname zijn: helder doel, maximaal rendement en een perfecte follow-up.
Mijn bijdrage? Veel toegevoegde waarde in het traject naar de vakbeurs toe, hands-on en energie ter plaatse. Hoe? Ik leg het graag uit. 0621813603