Een uitnodigingsbeleid wordt steeds belangrijker? Ik zie ervan komen dat de toegang tot vakbeurzen straks strikter gaat worden. Vooraf écht weten wie er komt. Feitelijk perfect maar dat stelt eisen aan jouw organisatie. Door je doelgroep perfect in kaart te brengen kun je uitstekende uitnodigingen maken. Tailormade uiteraard want kwaliteit is essentieel. Waarde creëren en trots uitstralen zorgt dat bezoekers graag op jouw stand zullen komen. Wat is je doel? Wie wil je zien en spreken? Wat wordt je boodschap? Geef invulling aan Hospitality (steeds belangrijker) en overtuig bezoekers. Out of the box denken. Ik kan je helpen en stel de vragen die gesteld moeten worden. Dat kan ik door mijn jarenlange ervaring op veel vakbeurzen in de wereld.

Mijn drie pijlers voor vakbeursdeelname zijn: helder doel, maximaal rendement en een perfecte follow-up.

Mijn bijdrage? Veel toegevoegde waarde in het traject naar de vakbeurs toe, hands-on en energie ter plaatse. Hoe? Ik leg het graag uit. 0621813603


Erik

Ik ben gepokt en gemazeld binnen het vakgebied communicatie. Werkzaam als interim communicatie adviseur én specialist op het gebied van vakbeurzen. Ik help op projectbasis, bedrijven succesvol te zijn bij deelname aan vakbeurzen door een stappenplan te volgen vanaf een helder doel tot aan een perfecte follow-up. Altijd op interim- of projectbasis. Dat is leuk en effectief! Relaties vertellen over mij: harde werker en kritisch, een AANPAKKER. Rotterdamse mentaliteit en Italiaanse passie. Perfectionist. Leider en spin in het web bij projecten. Een aardig mens.