@Shutterstock

Is het totaal aantal bezoekers van de vakbeurs nu echt relevant. Ik vind van niet. Veel vakbeurzen schermen met het totaal aantal bezoekers op een event. Het gaat om kwaliteit en niet om kwantiteit. Welke boodschap ga je dus uitstralen in de aanloop naar de vakbeurs en tijdens het event? Iedereen of selectief? Bekende problematiek? Vaak komt dit op de agenda en verdwijnt weer net zo snel. Een boodschap dient helder te zijn, ‘open’ en begrijpelijk. Een wezenlijk onderdeel in de aanloop naar de vakbeurs.

Mijn drie pijlers voor vakbeursdeelname zijn: helder doel, maximaal rendement en een perfecte follow-up.

Mijn bijdrage? Veel toegevoegde waarde in het traject naar de vakbeurs toe, hands-on en energie ter plaatse. Hoe? Ik leg het graag uit. 0621813603

#vakbeurzen #communicatie #passie #kommaarop #boodschap


Erik

Ik ben gepokt en gemazeld binnen het vakgebied communicatie. Werkzaam als interim communicatie adviseur én specialist op het gebied van vakbeurzen. Ik help op projectbasis, bedrijven succesvol te zijn bij deelname aan vakbeurzen door een stappenplan te volgen vanaf een helder doel tot aan een perfecte follow-up. Altijd op interim- of projectbasis. Dat is leuk en effectief! Relaties vertellen over mij: harde werker en kritisch, een AANPAKKER. Rotterdamse mentaliteit en Italiaanse passie. Perfectionist. Leider en spin in het web bij projecten. Een aardig mens.