@Shutterstock

Nadenken over de toekomstige vakbeurzen ook al staat je hoofd er (nog) niet naar. Nadenken over het ‘onderscheiden’. Veel mensen denken dat dit alleen maar te maken heeft met die mooie stand op de beurs. Ik ben daar stellig in: NEE. Het is een mentaliteit en het moet in je DNA als organisatie zitten. Is dat aan te leren? JA! Vakbeurzen zijn kostbaar dus zet alle zeilen bij om het maximale rendement te behalen. Zorg voor de interne boost in je organisatie. Denk aan mijn eerdere post over ‘La Bella Figura”.  Onderscheidend zijn maar passend binnen het imago en de uitstraling naar je doelgroep. Best lastig maar zeker de moeite waard om over na te denken. Is een essentieel onderdeel in het totaal plaatje van deelname aan vakbeurzen.

Mijn drie pijlers voor vakbeursdeelname zijn: helder doel, maximaal rendement en een perfecte follow-up.

Mijn bijdrage? Veel toegevoegde waarde in het traject naar de vakbeurs toe, hands-on en energie ter plaatse. Hoe? Ik leg het graag uit. 0621813603

#vakbeurzen #communicatie #passie #kommaarop #labellafigura #onderscheiden


Erik

Ik ben gepokt en gemazeld binnen het vakgebied communicatie. Werkzaam als interim communicatie adviseur én specialist op het gebied van vakbeurzen. Ik help op projectbasis, bedrijven succesvol te zijn bij deelname aan vakbeurzen door een stappenplan te volgen vanaf een helder doel tot aan een perfecte follow-up. Altijd op interim- of projectbasis. Dat is leuk en effectief! Relaties vertellen over mij: harde werker en kritisch, een AANPAKKER. Rotterdamse mentaliteit en Italiaanse passie. Perfectionist. Leider en spin in het web bij projecten. Een aardig mens.