@Shutterstock

Na de zomer zullen er vast weer vakbeurzen van start gaan. Dan is het van belang om je echt weer te gaan onderscheiden. Met alle zorgen van vandaag kun je dat bijna niet voorstellen maar toch is het zo. Onderscheiden. En is dat nu alleen met die mooie stand op de vakbeurs? Nee, het is een mentaliteit en iets dat in je DNA als organisatie dient te zitten. Vakbeurzen zijn kostbaar en de achtergestelde omzet dient te worden ingehaald. Dus zet alle zeilen bij om het maximale rendement te behalen. Zorg voor de interne boost om te stralen. Denk aan mijn eerdere post over ‘La Bella Figura”.  Onderscheidend zijn passend binnen het imago en de uitstraling naar je doelgroep. Best lastig maar zeker de moeite waard om over na te denken. Is een essentieel onderdeel in het totaal plaatje van deelname aan vakbeurzen.

Mijn drie pijlers voor vakbeursdeelname zijn: helder doel, maximaal rendement en een perfecte follow-up.

Mijn bijdrage? Veel toegevoegde waarde in het traject naar de vakbeurs toe, hands-on en energie ter plaatse. Hoe? Ik leg het graag uit. 0621813603


Erik

Ik ben gepokt en gemazeld binnen het vakgebied communicatie. Werkzaam als interim communicatie adviseur én specialist op het gebied van vakbeurzen. Ik help op projectbasis, bedrijven succesvol te zijn bij deelname aan vakbeurzen door een stappenplan te volgen vanaf een helder doel tot aan een perfecte follow-up. Altijd op interim- of projectbasis. Dat is leuk en effectief! Relaties vertellen over mij: harde werker en kritisch, een AANPAKKER. Rotterdamse mentaliteit en Italiaanse passie. Perfectionist. Leider en spin in het web bij projecten. Een aardig mens.