Boodschap
EVALUATIE
Evaluatie, maar dan echt. Niet op de laatste dag van de beurs (die bijna overal ter wereld altijd rustiger is dan de eerste dagen) en even tussendoor met het Sales Team. Nee, bij voorkeur binnen 2 weken na afloop van Lees meer…
Evaluatie, maar dan echt. Niet op de laatste dag van de beurs (die bijna overal ter wereld altijd rustiger is dan de eerste dagen) en even tussendoor met het Sales Team. Nee, bij voorkeur binnen 2 weken na afloop van Lees meer…
Ach een visie, we doen al jaren mee aan die vakbeurs dus nu ook weer. Klinkt dit bekend? Tijd om even goed de gedachten te herschikken. Een visie over deelname is essentieel en zorgt voor focus. Het is feitelijk het Lees meer…
Trainen. Deelname aan vakbeurzen is topsport. Ik heb daar al eerder over geschreven. En bij topsport hoort trainen, altijd weer. Vakbeurzen zijn onderdeel van een sales traject. Vakbeursdeelname vereist echter een andere mindset. In de aanloop naar de vakbeurs komen Lees meer…
Een uitnodigingsbeleid? Inderdaad. Door je doelgroep die de vakbeurs gaat bezoeken perfect in kaart te brengen kun je uitstekende uitnodigingen maken. Tailor-made. Waarde creëren en trots uitstralen zorgt dat bezoekers graag op jouw stand zullen komen. Wat is je doel? Lees meer…
Over motivatie zijn er prachtige definities. Bij vakbeurzen is mijn definitie dat het event door iedereen binnen de organisatie begrepen dient te worden. Delen, delen en nog eens delen. Vakbeurzen zijn duur en alle medewerkers van jouw organisatie kun je Lees meer…
Onderscheiden. Tja, is dat nu alleen met die mooie stand op de vakbeurs? Nee, het is een mentaliteit en iets dat in je DNA als organisatie dient te zitten. Vakbeurzen zijn kostbaar dus zet alle zeilen bij om het maximale Lees meer…
Standbouwselectie voor een vakbeurs. Pfff, daar kan ik een boek over schrijven. Er zijn veel goede standbouwers maar die kunnen alleen perfect acteren als het gehele voortraject pico bello is. En in dat voortraject worden alle zaken behandeld voor de Lees meer…
Italianen spreken over ‘La Bella Figura” en dat heeft zeker niet alles te maken met een mooi figuur. In mijn idee is de betekenis meer ‘het zo goed mogelijk overkomen bij anderen’. En dat element is uitstekend te gebruiken bij Lees meer…
Zicht op je bezoekers hebben tijdens de vakbeurs. En dan niet alleen visueel. Bedenk vooraf goed wie je wilt bereiken én waarom. Maak keuzes en stem je strategie daarop af. Weet wanneer je doelgroep ‘in huis’ is en help ze Lees meer…
Veel vakbeurzen schermen met het totaal aantal bezoekers op een event. Welke boodschap ga je uitstralen in de aanloop naar de vakbeurs en tijdens het event? Bekende vraag? Vaak komt dit op de agenda en verdwijnt weer net zo snel. Lees meer…